HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

Cheese Leleh Ibu Ita di Karnival KPKT

Assalamualaikum blogger.

Maaf kerana dah jarang update blog kerana agak sibuk dengan kerja kerja kolej. Harini saya nak ceritakan tentang CHEESE LELEH IBU ITA. Siapa tahu tentang produk ini? Heheh kebanyakkan orang Seremban je tahu. Tapi sekarang bukan area Seremban je, orang KL orang negeri lain semua dah tahu. Hal ini kerana, Cheese Leleh Ibu Ita diberi peluang untuk membuka booth di Karnival KPKT di Dataran Merdeka Kuala Lumpur pada hari Sabtu dan Ahad iaitu pada 3 disember dan 4 disember.


Cheese Leleh Ibu Ita ni hasil buatan ibu saya. Hihihi, ibu Ita tu Ibu saya. Untuk memperkenalkan lagi tentang produk ibu, saya review tentang ini. Pada mulanya saya nak ikut sekali ibu berniaga takpun jaga adik-adik kecil saya di rumah, tapi apa kan daya program kolej menimbun dan takde peluang untuk balik. Saya doakan rezeki ibu melimpah sewaktu berniaga. Harini hari terakhir berniaga. Pada siapa yg dah baca, masih sempat lagi ke booth Cheese Leleh Ibu Ita. Booth 39.

Ada pebagai jenis perisa antaranya :-
  1. CHEESE LELEH OREO
  2. CHEESE LELEH CHEESEKUT
  3. CHEESE LELEH MOIST CAKE
  4. CHEESE LELEH OREO
  5. KEK BERHANTU
  6. DAN BANYAK LAGI
Mari lihat orang ramai dah mula menyokong Cheese Leleh Ibu Ita.
ARTIS (Along Eyzendy & Azad Jazmin) PUN DATANG BELI NI. HIHI TERIMA KASIH ABANG ABANG HENSEM :)
PELACONG DARI CHINA & PELACONG ORANG PUTIH JUGA TERTARIK DENGAN CHEESE LELEH IBU ITA.

video
video
Ibu Ita ditemuramah oleh wartawan yang berada disitu. Mana tahu ada rezeki Ibu saya memperluaskan produknya di pasaran Malaysia.



(Along Eyzendy & Azad Jazmin) mempromosikan cheese ibu kita
Sebarang pertanyaan boleh ke laman facebook ini :

1 comment:

  1. hai..done follow awak.. saya newbie.. mintak support ye :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.