PORTFOLIO MAKEOVER BLOG TUTORIALS FREEBIES AUTHOR BLOG HOME PAGE

Tertekan bila kulit muka bermasalah

Assalamualaikum bloggers.


Saya nak kongsikan dengan korang pasal kulit saya. Kulit saya agak kering dan berminyak. Jadi sangat susah nak jaga. Pada mulanya, kulit saya agak teruk, kusam dan gelap. lepas pergi facial, makin lama makin elok. Setakat ini, alhamdulillah masih lagi sedap memandang kot. hahahahha

Saya tertekan bila kulit saya teruk. Ia terjadi sebab saya tertekan. Hahaha pening dah dengan ayat saya ni. Saya selalu tertekan bila saya ada banyak hal dalam satu hari atau satu minggu lepastu kena setelkan dalam tempoh tersebut. Bukan tu saja, masalah masalah pun turut serta memeningkan saya :( jadi kulit pun tak terjaga.

Saya memang ada pakai pencuci muka yang sebenarnya elok untuk kulit saya. Cuma harganya agak mahal sedikit. Jadi bila saya takde duit, kadang-kadang saya terpaksa berhenti paling lama dua bulan saya tak pakai. Jadi saya tak produk untuk muka saya.

Sekarang ini, saya sedang berusaha nak pulihkan semula kulit saya. InshaAllah kalau diizinkannya untuk dapat kulit yang bersih saya akan kongsikan dengan korang apa  saya pakai dan apa saya buat dengan kulit saya :D

Share or Like, thank you.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog