PORTFOLIO MAKEOVER BLOG TUTORIALS FREEBIES AUTHOR BLOG HOME PAGE

Aten Eika Makeup Service

Assalamualaikum bloggers.

Harini saya nak war-warkan tentang bisnes adik saya. Adik saya ni muda setahun je dari saya. Dia baru 18 tahun. Adik saya buat keputusan untuk tak sambung belajar kerana kurang minat. Tapi, dia minat dalam bidang bisnes. Oleh itu, dia membuat keputusan untuk belajar make up.


Pada mulanya, adik saya cuma bekerja di kedai tudung. Lama juga hampir dua tahun. Kemudian, dari duit gajinya dia membelanjakan untuk belajar makeup dan barang makeup. Atas usaha gigihnya akhirnya dia berjaya capai cita-cita dia jadi Juru Mekap. Prestasi semakin meningkat berkat tunjuk ajar Kak Ayu Kirana. Siapa tak kenal beliau? Makeup artis kau. jangan cakap tak kenal. Kak Ayu banyak tolong adik saya untuk capai apa dia nak. Beribu ribu duit habis untuk barang makeup.


Kalau berminat dengan perkhidmatan adik saya, boleh contact beliau di facebook or instagram.

Share or Like, thank you.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog