Cat Town Seremban 2

Assalamualaikum Bloggers.

Saya saja nak kongsi dengan korang semua tentang tempat kucing di Seremban 2 iaitu Cat Town. Siapa dah pergi? Saya belum pergi. Saya tengok kat instagram je. jelessss tengok mereka yang dah pergi. Saya belum berpeluang lagi untuk pergi. InshaAllah nanti pergi dengan adik adik. sebab semua suka kucing.

Walaupun saya belum pergi, saya dah tahu dah nama kucing-kucing yang ada kat sana . Haaa mana saya tahu? huhuhu saya godek website dia lah. Kalau dah minat kucing, semua benda nak cari pasal kucing. hahaha, ini antara kucing yang ada kat sana. Semuanya comel loteh gebusssss gebussss semuanya. Tunggulah saya pergi sana gomol awak semua hahaha.

Boleh lah ajak ahli keluarga ke teman istimewa ke bermain dengan kucing kucing ni. boleh hilangkan tension korang tu :p

Share or Like, thank you.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Copyright 2017 Fatin Hazwani | Blogger Designer.