HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

Mulanya kehidupan di UKM

Assalamualaikum bloggers.

Jangan tanya kenapa dah lama sangat tak update blog. jawapannya masih sama :( Harini nak share tentang kehidupan di UKM. Dah besar sekarang ni dah masuk universiti. Hahaha. So adik adik yang nak pilih universiti nanti, pilih lah UKM. Best tau.

Mula-mula, biasalah mesti ada minggu orentasi. Minggu tulah kenal universiti kenal kawan kenal roomate dan macam-macamlah. Dan, minggu ni paling orang menyampah sebab kena bangun awal pagi. Hahaha, biasalah tu kan. Bagi saya, minggu orentasi kat UKM ni best sangat. Tak banyak ceramah macam orentasi kat matrik. hahaha. Ada hari untuk buat aktiviti mengikut domain dan ada juga persembahan di DECTAR dan juga persembahan untuk dinner kolej. Okay, lupa nak cakap saya penghuni kolej Tun Hussein Onn. (ktho)

Pada minggu orentasi tu saya dah terlibat dua persembahan. Saya memang suka join persembahan. Lagi-lagi menari. Saya menari untuk dinner kolej. Tarian Ayda Jebat. Mahu tak nya kena menari gedik-gedik sikit. Lepastu, upload kat instagram, sis Ayda Jebat komen dan suka pulak tu. Gembiranyaa!!!! hehehe. dahlah, kalau dengar cerita mesti bosan. Jom Layan gambar.






















No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.