PORTFOLIO MAKEOVER BLOG TUTORIALS FREEBIES AUTHOR BLOG HOME PAGE

Baru mula kelas kot? Dah ada assigment individu and kumpulan?

Assalamualaikum bloggers.

Kenapa tajuk post saya macam tu? Biasalah kan orang baru masuk universiti baru nak hidup dalam kehidupan universiti. Dulu matrik macam sekolah. Semuanya pensyarah yang kitaorang panggil cikgu/teacher/sir yang suapkan.

Nah sekarang sendiri suap! Baru minggu pertama, kelas pertama orang lain kebanyakan batal. Tapi kelas saya berjalan. Kelas pertama saya ialah Aplikasi Komputer. Tu pun nasib baik tahu ada kelas sebab cek ifolio kitaorang. "apa tu ifolio?" ifolio tu web yang dimana segala assigment, nota, discussion dibuat dalam tu. So, memang kena sentiasa update lah. Kelas batal pun bagitahu dalam tu.

Walau bagaimanapun, saya cuba ngamkan diri dengan kehidupan universiti. Baru sem pertama so kena kuat semangat sebab ada lagi 3tahun :') Eh lupa nak cakap, saya program ijazah sarjana muda Pentabiran Perniagaan dan kepujian. Bukannya minat pun benda ni, tapi sebab nak sambung perakaunan nanti tahun dua, jadi kena ambil kursus ni dulu. Kalau pointer cantik, inshaAllah boleh tukar kursus. Doakan saya.....

Share or Like, thank you.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog