Tempahan Blog Ala-ala Buku Nota By Miss Fatyn

Assalamualaikum bloggers.

Ini adalah tempahan dari Miss Fatyn. Maaf kerana sekian lama menunggu tempahannya disiapkan. Saya tiada masa, sebab sibuk dengan kelas tambahan, aktiviti sekolah dan lain lain. Kepada customer lain harap sabar menunggu...

Tema : Blog Ala-ala Buku Nota
Warna : Pink and Blue
Free Banner(for design rm50 above)
Template : 2 column



Tinggalkan komen tentang design diatas? :)
Untuk tempahan boleh PM saya di fanpage atau emel saya : fhazwanikitty@gmail.com
Copyright Artwork & Design Duniaimpianfatin
Keep Reading (Teruskan Membaca)

Share or Like, thank you.

Tempahan Template Nadia Here With Shawl

Assalamualaikum bloggers.

Tempahan dari Kak Nadia. Akak ni ada jual Serum tau. And lipstik. Memang berkesan serum yang dijual. Korang boleh lah tengok blog akak ni kalau nak tengok testimoni and kebaikan serum ni.

Template 2 column
Blog business
Free Banner for RM50 above
Warna : Pink n Turqoise
Link blog : http://miznadiaazahar.blogspot.com/


Tinggalkan komen tentang design diatas? :)
Untuk tempahan boleh PM saya di fanpage atau emel saya : fhazwanikitty@gmail.com
Copyright Artwork & Design Duniaimpianfatin
Keep Reading (Teruskan Membaca)

Share or Like, thank you.

Tempahan Blog Assigment Bertemakan Kapal Terbang

Assalamualikum bloggers.

Hampir 3minggu tak update. Ranking blog pun jatuh. Sedih betul :( Ni semua sebab kesibukan tentang kerja rumah dan sekolah. Selalu penat dan takde masa nak bukak blog...Ni blog yang dapat disiapkan..Blog assigment bertemakan kapal terbang..

Tema : Kapal Terbang
Warna : Baby blue & Pink
Template : 2 column
Blog jenis : Assigment


Tinggalkan komen tentang design diatas? :)
Untuk tempahan boleh PM saya di fanpage atau emel saya : fhazwanikitty@gmail.com
Copyright Artwork & Design Duniaimpianfatin
Keep Reading (Teruskan Membaca)

Share or Like, thank you.
 
Copyright 2017 Fatin Hazwani | Blogger Designer.