HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

Video Syasya Solero, Puteri Awani & Bobo DLL tercalon dalam ABPPBH

Assalamualaikum bloggers.

Kenal tak mereka mereka di tajuk entry aten ni? Mesti kenalkan siapa tak kenal. Masing masing dah macam retis gitu. Disini aten nak ucapkan tahniah lah sebab video diaorang tercalon.... Semoga ada rezeki. Aten saje mention nama diaorang sebab diaorangkan tengah top sekarang. hihi betul tak betul tak? :)

Kepada peminat syasya, awani, bobo, nora danish, amar, anak tomok, dan lain-lain korang jangan lupa undi diaorang. korang pergi kat link ni ---> Aksi Di Youtube Paling Popular


Agak agak korang mana comel dan yang patut menang? Haaaa pilihlah mana yang patut menang :D Lama masa undi ni. Tahun depan keputusan dia........

4 comments:

  1. suka anak tomok merajuk tu.. cute sgt. hihi

    ReplyDelete
  2. macam tak perlu je ade kategori ni..nanti banyak lagi video ntah apa² dorang buat..lainlah kalau video MatLuthfi tu..at least ada moral value. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu takpe kak.. tapi dah nama pun dunia hiburan kan... dulu anugerah artis paling seksi pun ada..tah apa apa je...

      Delete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.