HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

Saksikan Puteri Awani Dalam 3R pada 8 Disember di TV3

Assalamualaikum bloggers.

Harini saja nak kongsi.... Kenal lagi tak Puteri Awani? Yang hot pasal video couple seminggu tu.. Orang yang ramai bash tu akhirnya muncul di kaca tv tau besok hari. Haaa kepada peminat Puteri Awani tu jangan lupa tengok dia di kaca tv. Taktahu nak cakap apa lagi. Lepas solat maghrib dan mengaji, boleh lah duduk depan tv tengok Puteri Awani :D

5 comments:

  1. lepasni nak buat video lah. dapat masuk tv. syasya (macam cantik jer) pun dah femes

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha buat video yang bermanfaat lagi bgus izzul... tak kena bash :)

      Delete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.