HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

Bulan Cuti Sekolah, Bulan Khatan

Assalamualaikum bloggers.

Macam biasa..bila cuti sekolah tiba, budak budak lelaki sekolah rendah mesti ada yang nak khatan atau dalam perkataan "sunat". Haha kadang kadang ada yang serius nak sunat, kadang kadang ada yang nak sunat mak ayah suruh. Macam macam kan? Yang bestnya, bila sunat ramai-ramai.

gambar hiasan

Haa aten ada sorang adik lelaki umur 9 tahun. Dia memang beriya-iya nak sunat. So dia sunatlah tahun ni dengan sepupu dia dua orang. Haha dah besar dah dia.

Ni hari pertama dia bersunat. Baru balik dari klinik and now duduk atas kerusi sementara tunggu ibu ayah belikan kerusi malas untuk dia. Haha like a boss gitu.

Ni pulak hari kedua dia bersunat. Biasalah kan baru sunat, bius pun dah habis. Lelap jelah kerja dia. 

Adik lelaki korang dah bersunat ke? Hihihii, mailah share cerita dengan aten.

4 comments:

  1. Hehe. Biasalah tu, budak baru bersunat. Lasak sangat kang, lambat pulak nak sembuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tulah. memang pantang lah dia seminggu ni. haha

      Delete
  2. adik saya belum . in shaa Allah tahun depan. darjah 5 hehehheheheh (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. lambat dia sunat..hehehe mesti takot kan? selamat bersunat lah kata kat dia hehe

      Delete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.