HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

5 Cara Awal Bagi Wanita Yang Baru Nak Belajar Tutup&Jaga Aurat

Assalamualaikum bloggers.


Sebelum membeli tudung, sila pastikan tudung yang anda beli menepati konsep diatas. Sebab sekarang macam2 jenis tudung. Tapi tak semuanya menutup auratmu sayang....

Ramai yang mengutuk orang yang tak menutup aurat ni kan? Tak semua orang yang tak menutup aurat tu taknak menutup aurrat. Kadang-kadang mereka selalu berfikir tentang tanggapan atau respon daripada org ramai sama ada menyokongnya atau sebaliknya. Tapi ingat jangan bila dah tua  atau dah berkhawin baru sibuk nak belajar tutup aurat. Tak kesian kepada bapa anda yang selama ni menanggung dosa tak tutup aurat anda? Kasihanilah bapa anda sebelum anda berumah tangga. Lepas berumah tangga, dosa anda suami pula yang tanggung.






Masih belum terlambat untuk menutup aurat. Nampak lagi cantik bila menutup aurat. Walaupun tidak cantik dimata manusia, tetapi cantik dimata Allah. Aurat tertutup, Maruah terjaga. Jangan lupa share untuk peringatan semua kaum hawa :D

11 comments:

  1. sharing yg bermanfaat... lagi kesian jika bapa sudah tiada, tp masih lagi tidak menutup aurat. huhuu

    ReplyDelete
  2. Nice entry. Berubah dari sekarang, dan pedulikan apa orang nak kata. Kelak, insyallah kita rasa bahgia sangat dengan perubahan yang kita lakukan sendiri.. :)

    ReplyDelete
  3. entri yang sangat bagus dan berguna ^_^ suka sangat dengan entri ini

    jemput join segmen baru acik

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah. Kita berubah step by step. Semoga kita semua istiqamah menutup aurat. Aamiin. nice sharing kak :D

    ReplyDelete
  5. post yang sangat best.. suka baca komik2 tu.. hehe..

    ReplyDelete
  6. nice sharing dear. kak hana pown sedang usaha perbaiki apa yang kurang. in sha ALLAH :')

    ReplyDelete
  7. Akak , nak repost boleh ? nanti saya credit link blog akak . boleh ye ?

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.