HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

HATI-HATI : Produk Kecantikan Palsu

Assalamualaikum bloggers.

Tadii tengah duduk blogging, terjumpa satu entry ni... tentang produk kecantikan palsu.. Produk tersebut mengandungi bahan kimia.. Baca entry dibawah..

"Pada tahun ini (2013) terdapat beberapa produk kecantikan atau produk kosmetik yang telah dibatalkan notifikasi oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia. Orang Awam dinasihatkan untuk mengelak daripada membeli dan menggunakan produk kosmetik seperti tersenarai di bawah. Produk-produk tersebut telah didapati mengandungi bahan larangan, termasuk racun berjadual yang tidak dibenarkan dalam produk kosmetik. Penggunaan produk kosmetik yang dicampurpalsu dengan bahan kimia seperti yang telah dikesan boleh menyebabkan kesan advers serius."


Tia Amelia pun ada yang tiruan kan? Sekarang zaman dah canggih. boleh cek ketulenan produk tia amelia menggunakan henset..



So hati hati lah bila nak beli produk kecantikan.. Kalau dah cantik, tak perlu nak lebih lebih kot. Hargailah anugerah yang diberikan oleh Allah..

4 comments:

  1. ahhh perempuan kena alert.. nak bgthu my sis nie

    ReplyDelete
  2. jemput join :)

    http://mykeyboardstories.blogspot.com/2013/08/happy-blogwalking.html

    ReplyDelete
  3. Ye betul. Setiap yang Allah jadikan tu dah cantik :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.