✿✿✿ PORTFOLIO || HIRE ME || TUTORIALS || FREEBIES || ABOUT ME || BLOG
Blog Duniaimpianfatin: Seniman S.Shamsuddin meninggal dunia. Al-fatihah...

Seniman S.Shamsuddin meninggal dunia. Al-fatihah...

Assalamualaikum bloggers.


Al-fatihah buat Seniman Veteran S.Shamsuddin yang telah kembali ke rahmatullah pada jam  10:56 pagi. Arwah menghembuskan nafas terakhirnya di rumahnya, Singapura.

Siapa je yang tak kenal seniman veteran yang popular ni kan? Arwah pernah berlakon dalam  Ali baba bujang lapok, Nujum Pak belalang, Bujang lapok dan lain-lain.


Seorang demi seorang seniman popular meninggalkan kita. P.ramlee dan kini S.Shamsuddin. Walaubagaimanapun, segala cerita yang dilakonkan tetap ditayangkan sehingga ke tahun dua ribu...

Semoga arwah ditetapkan dengan orang orang yang beriman. Al-fatihah .....

Share or Like, thank you.

6 comments:

  1. innalillahiwainnailaihirojiun.... baru je tengok bujang lapok kat tv2 semalam.. :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm samalah baru je tengok semalam. tau tau dah pergi tinggalkan kita harini :'(

      Delete
  2. alfatihah....
    baru je tengok citer2 die sepnjg mgu lepas...

    ReplyDelete
  3. lakonannya mmg menghiburkan .. al fatihah =')

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang. gelak boleh pecah perut lah :o hm al-fatihah..

      Delete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog