HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

Selamatkan bayi dari lubang tandas?

Assalamualaikum bloggers.

Tengok tak berita tadi? Kesian betulkan bayi yang tersumbat kat lubang tandas tu. Tak berperikemanusiaan betul manusia yang buat macam tu. Alhamdulillah bayi tu masih hidup walaupun tersangkut katlubang tandas tu. Kita hanya mampu berdoa, Semoga Allah membalas berbuatan manusia yang telah melakukan tu.

Kat bawah ni ada gambar dia yang menusuk hati korang. Siapa yang tak tengok berita, boleh lah tengok sekarang. Serius sedih :'( Kejadian ni berlaku kat CHINA. Okay dulu sup bayi pun berlaku kat china. Ayoyooyoyo ....

Sumber daripada Billyinfo.











Semoga bayi itu dapat hidup dengan sempurnanya :)

4 comments:

  1. benda pelik selalunya berlaku dekat china...
    kesian dkat baby tuh =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah pasal. macam haritu tu. hmm memang kesian :'(

      Delete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.