HOMEPAGE
THE AUTHOR
FREEBIES
TUTORIALS
DESIGN PROCESS
PORTFOLIO

Tutorial Jenis-Jenis Border I .


Salam blogger .

Tutorial kali ni ialah tutorial jenis-jenis border . Bagi siapa yang nak border sidebar, border post title, border blockquote dia lawa, awak boleh ambik nama border kat sini . Sambil tu, boleh tengok macam mana cara border tu .

Border Solid
Solid

Border Dashed
Dashed

Border Dotted
Dotted

Border Outset
Outset

Border Double
Double

Border Groove
Groove

Border Ridge
Ridge


Border Inset
Inset

Ini sahaja yang saya tahu jenis-jenis border . Okey, goodluck my dear :]

2 comments:

  1. Fatin , ni eisha . nak tanya lah mcm mna nak pakai border tuh ? letak kat html javascript kea ?

    ReplyDelete
  2. takkan taktahu? ni code dia ;

    border:1px solid #000000;

    letak lah mana awak nak letak. Kat coding sidebar ke post title ke.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen yang diberikan. Jangan lupa datang lagi untuk cerita yang terbaru. Salam sayang dari owner blog

 
Thankyou for visiting | Template made by Fatin Hazwani.